maanantai 13. syyskuuta 2010

Tutkiskelua

   Tuo otsikko kuvaa todella sitä, mitä nyt olen tekemässä. Minä, joka olen aivan noviisi tämän laitteen käyttäjänä, lähdin tutkimaan tätä sivustoa. En niinkään oma-aloitteisuuttani, vaan mukavien entisten e-marketti blogi kirjoittajien inspiroimana. Tuo blogien poistaminen oli mielestäni epämiellyttävä teko. Olimmehan kuin pienet lapset isolla hiekkalaatikolla. Leikimme kirjoituksilla ja kommenteilla-ikäänkuin lapset laatikolla vaihtaen leikkitavaroita. Meiltä otettiin hiekkalaatikko pois. No, jotain sentään kekseliäimmät keksivät ja aika  moni varmaan löytää entiset hyvät leikkitoverit. Minusta blogien lukeminen kommentteineen oli parasta koko palstalla. Itse laiskahkosti kirjoittelin. Useimmiten huumori mielessä, joskus vähän syvällisempiäkin miettien. Eihän elämä ole kuitenkaan mielestäni tarkoitettu otsa rypyssä kuljettavaksi. Aikoinaan ihmettelin luettuani jonkun viisaan kirjoituksen: Älä ota elämääsi niin henkilökohtaisesti. Tänään jopa luulen jotain ymmärtäväni tuosta viisaudesta.
  Olen nyt siis kirjoitellut ensimmäiset lauseet tällä sivustolla. Vielä täytyy tutkiskella kuinka saan tämän tallennettua ja vieläkö osaan joskus takaisin tänne.
      kirjoitteli shamani

6 kommenttia:

  1. oi sä ihanuus... nyt olis sitte varattuu pikkujouluristeily tukholmaan, tein tarjouspyyntö varauksen molempiin laivoihin eli viiking line ja silja line lähtöpäivä 3.12 kaksi yötä laivalla, varasin 10 neljän hengen hyttiä

    tulethan kulta rajas söpöliini mukaan , takaann että hauskaa on, mä oon tsanupkoomikko numro uno. tarvittaessa tonttutohelo ja joulupukki

    VastaaPoista
  2. saan siis vahvistuksen tilaukselle maanantaina..
    ja voin verrata tarjousten hintoja. valitsin alakerran halvimmat neljän hengen huoneet.. naisille alapetit ja miehille yläpetit... ai ei vai, no mä en ainakaan mee yläpetille.. hih..
    on nii kauhia kiire , tuota ilmoitus osallistumisesta TT MIITINKIRISTEILY: samakasa sivulla.. tänään vast hokasin että olet täällä , kiva kiva, hali hali ja pusu päälle..mä olen sellainen puolivilli pakkaus, tykkään halia ja pusiakin. ihan ystävyydellä.. mitään muuta en oo tehny, voi kauhia, kun siitä on aikaa, noin vuosi.. iiikk olen siis neitsyt taas. hih hih..

    VastaaPoista
  3. mun suora netti on Aikatherines@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Vieras olet, eipä olla törmätty täällä risteysasemalla.Mutta viimeistään 3.12. nähdään Terminaalissa. Siihen asti moikka !
    + vielä että
    Kiva kun törmäsit tähän kasaan. Naamasi on tuttu kyllä EK:sta.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. sori poistin tekstin siinä oli osoiteeni..

    asiahan oli vain. RISTEILY ON PERUTTU.. KOSKA PERUUTUKSIA TULI LIIAN PALJON.

    VastaaPoista